AERO'DA BİR İLK
Bisikletlerin olabildiğince aerodinamik hale geldiğini söylemek moda oldu. Ancak Factor HANZŌ bunun aksini kanıtlıyor. Bunu tasarlarken, dünyanın en hızlı amaca yönelik zamana karşı yarış bisikletini yapma hedefiyle revize edilmiş UCI kurallarından yararlanmaya karar verdik. Bisikletin her bir parçasına hem ayrı ayrı hem de bir bütün olarak odaklanarak, UCI'nin her direktifini yenilikçi yollarla mutlak sınıra kadar zorladık. Kendi fabrikaları olmayan diğer üreticiler, bu hassasiyeti mümkün kılan süreçte bu düzeyde bir kontrole yaklaşamazlar. Bu, HANZŌ'yu SLICK'ten daha hızlı ve aerodinamik olarak daha verimli hale getirebildiğimiz ve UCI dışı yasal zamana karşı ve triatlon kadro tasarımlarından bile daha hızlı hale getirebildiğimiz anlamına geliyor.
İster Dünya Turu Yarışı olsun, ister yerel zamana karşı yarış serisi olsun, her rekabetçi bisikletçi performansı artıran ekipman ister. HANZŌ zamana karşı bisiklet, onu dünyanın en hızlı UCI onaylı TT bisikletlerinden biri haline getirmek için UCI tasarım düzenlemelerinin sınırlarını zorluyor.
Bisikletlerin olabildiğince aerodinamik hale geldiğini söylemek moda oldu. Ancak Factor HANZŌ bunun aksini kanıtlıyor. Bunu tasarlarken, dünyanın en hızlı amaca yönelik zamana karşı yarış bisikletini yapma hedefiyle revize edilmiş UCI kurallarından yararlanmaya karar verdik. Bisikletin her bir parçasına hem ayrı ayrı hem de bir bütün olarak odaklanarak, UCI'nin her direktifini yenilikçi yollarla mutlak sınıra kadar zorladık. Kendi fabrikaları olmayan diğer üreticiler, bu hassasiyeti mümkün kılan süreçte bu düzeyde bir kontrole yaklaşamazlar. Bu, HANZŌ'yu SLICK'ten daha hızlı ve aerodinamik olarak daha verimli hale getirebildiğimiz ve UCI dışı yasal zamana karşı ve triatlon kadro tasarımlarından bile daha hızlı hale getirebildiğimiz anlamına geliyor.
SÜRELERİ DİLİMLİYORUZ
İster Dünya Turu Yarışı olsun, ister yerel zamana karşı yarış serisi olsun, her rekabetçi bisikletçi performansı artıran ekipman ister. HANZŌ zamana karşı bisiklet, onu dünyanın en hızlı UCI onaylı TT bisikletlerinden biri haline getirmek için UCI tasarım düzenlemelerinin sınırlarını zorluyor.
MİNİMİZASYON
Ön uç tasarımına yönelik radikal yaklaşım, tek parçalı çatal, harici direksiyon ve tek yükselticiyle sonuçlanır. Bu çözümün tek bir parçada yaptığı şey, normalde düzinelerce parçanın cıvatalanıp bir araya istiflenmesi olacaktır.
Zaten son derece aero olduğundan ve Di2 pil takmanın pratikliğini sunduğundan, SLICK'te bulunan aynı NACA profilli 3:1 sele borusunu kullandık.
HANZŌ'nun tüm yönleri, ciddi zamana karşı yarışlar ve çok hızlı triatlon etkinlikleri için en etkili olacak şekilde tasarlanmıştır. Bu lazer odaklı yaklaşım, %100 UCI uyumlu kalarak UCI tasarım kurallarının en uç noktalara kadar zorlanmasından kaynaklanmaktadır.
Alt boru, su matarası montajında kesik bir profile geçiş yapan derinlikli NACA profiliyle özel olarak tasarlanmıştır. Ayrıca Di2 Bağlantı kutusunu kolayca erişilebilecek bir yerde saklama avantajını da sunar.
Ön uç tasarımına yönelik radikal yaklaşım, tek parçalı çatal, harici direksiyon ve tek yükselticiyle sonuçlanır. Bu çözümün tek bir parçada yaptığı şey, normalde düzinelerce parçanın cıvatalanıp bir araya istiflenmesi olacaktır.
NACA PROFİLİ 3:1 SELE BORUSU
Zaten son derece aero olduğundan ve Di2 pil takmanın pratikliğini sunduğundan, SLICK'te bulunan aynı NACA profilli 3:1 sele borusunu kullandık.
SAF ZAMANA KARŞI TASARIMI
HANZŌ'nun tüm yönleri, ciddi zamana karşı yarışlar ve çok hızlı triatlon etkinlikleri için en etkili olacak şekilde tasarlanmıştır. Bu lazer odaklı yaklaşım, %100 UCI uyumlu kalarak UCI tasarım kurallarının en uç noktalara kadar zorlanmasından kaynaklanmaktadır.
ENTEGRE DI2 BAĞLANTI KUTUSU
Alt boru, su matarası montajında kesik bir profile geçiş yapan derinlikli NACA profiliyle özel olarak tasarlanmıştır. Ayrıca Di2 Bağlantı kutusunu kolayca erişilebilecek bir yerde saklama avantajını da sunar.
Fiyat almak istediğiniz kadro ve donanım özelliklerini seçip bizimle paylaşın, size en kısa zamanda dönelim!
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!